1
کاربران جهت استفاده از خدمات خرید ، فروش و بیرون بر سلفیا باید حساب خود را به مبلغ
5,000 تومان شارژ نمایند. این مبلغ به عنوان ودیعه نزد سلفیا نگهداری میشود.
مبلغ ودیعه در حساب کاربران موجود میماند و در صورتی که کاربر قصد غیرفعال کردن حساب کاربری خود را داشته باشد در بازه ی زمانی یک هفته ای پس از بررسی و تایید کارشناسان به او بازگردانده میشود.
کاربر همواره باید میزان شارژ حساب کاربری خود را حداقل به مبلغ ودیعه تعیین شده (5,000 تومان) نگهدارد. در صورتی که میزان موجودی حساب کاربری به واسطه ی اعمال جریمه کمتر از میزان ودیعه بشود کاربر موظف است مبلغ ودیعه را دوباره تکمیل نماید.
در صورتی که ودیعه کاربر کمتر از میزان حداقل تعیین شده بشود ، کاربر امکان خرید و فروش و استفاده از خدمات سلفیا را نخواهد داشت.
2
کاربر جهت فعالسازی مجدد حساب کاربری خود می تواند در بخش پشتیبانی یک تیکت با موضوع فعالسازی حساب کاربری بزند.
3
فروشنده در صورتی که اقدام به فروش غذای ناموجود بکند ، مورد توبیخ و جریمه قرار میگیرد. (جریمه معادل 1,000 تومان و مدت توبیخ بنا به نظر کارشناس خواهد بود.)
4
فروشنده موظف است به محض دریافت پیامک حاوی کد فراموشی جدید از طرف سلفیا ، جهت تغییر دادن کد فراموشی حساب خود در اسرع وقت اقدام کند. درصورتی که خریدار غذا با کد فراموشی غیر قابل استفاده روبرو شود کاربر فروشنده ضمن اینکه درآمدی از فروش کسب نخواهد کرد به مبلغ 500 تومان نیز جریمه میشود.
5
فقط تا ساعت 12 هر شب زمان برای گزارش وجود اشکال در معامله متعلق به همان روز وجود دارد. بدیهی است تمام معاملات آن روز بعد از ساعت 12 شب به بعد قابل بررسی نخواهند بود و به حالت فروش موفقیا همان تکمیل شده در می آیند.(مگر در موارد استثنا که تشخیص آن بر عهده ی کارشناسان میباشد.)
6
هرگونه گزارش اشتباه توسط خریدار مستوجب جریمه شدن و توبیخ او میگردد.
7
جهت ادعای شکایت و یا پیگیری حضوری و یا دریافت وجه به مکان سلفیا در قسمت درباره ی ما سایت مراجعه کنید.
8
در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای سلفیا در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و کاربر توافق میکند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.